عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










این روزها دلم اصرار دارد
فریاد بزند؛
اما . . .
من جلوی دهانش را می گیرم،
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش
ندارد!!!
این روزها من . . .
خدای سکوت شده ام؛
خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا،
خط خطی نشود .  


 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

تا حالا شده چشمات پر از اقیانوس اشک باشه اما نتونی جاریش کنی؟

تا حالا شده یه دنیا حرف کنج دلت سنگینی کنه و قلبت از سنگینیش تیر بکشه!!

اما نتونی به کسی بگی ؟

تا حالا شده یه تلنبار بغض بیخ گلوت گیر کرده باشه و از تیزیش احساس خفگی کنی

اما مجبور باشی جلوشو بگیری تا نترکه!!!

 آره...؟!؟! 

حال این روزهای من اینگونست
..!

 _________________________________alone for ever



نظرات شما عزیزان:

niushaa
ساعت18:40---14 فروردين 1392
hey khoda fk mikardam faghat man ina ro mikesham

فاطمه
ساعت12:55---6 دی 1391
سسسسسسلااااااااااااااااااااااا ام...!!!
ای جااااااااااااااااااااانم...!!!خعع عععععععععععععلی وبت قشنگه...!!!نوشته هاتم حرف نداره...!!!
در کل دمت گرم...!!!اوووووووووووووووووووم...!!!
فعلا...@


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 22 / 8 / 1391برچسب:جملات عاشقانه,جماتت جدید عاشقونه,جملات جدید تنهایی,تنهایی,,ساعت22:14توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br